nog 9 dagen - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu nog 9 dagen - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

nog 9 dagen

Blijf op de hoogte en volg Rouby

04 December 2014 | Malta, Malta

koffer komt op de kamer
spullen worden weg gegooit
en het uitzicht is koud koud koud
nog even wachten tot me nieuwe start in Nederland
maar ook wetend dat ik echt niet kan wachten tot me nieuwe nederlandse avontuur en ofcourse om IEDEREEN weer te zien

Druk heb ik het deze week niet. nog 5 dagen werken. Wel komt het moment van afscheid nemen er aan. mmmmm. dat word een lastige

Wow ik heb echt zin om terug te komen. Maar ga het stiekem ook wel missen hier.

Dit was mijn platform vol met verhalen van Malta. Maar niet getreurd er komt nog een uitgebreide terugblik. Ik hoop in iedergeval wel dat jullie er van genoten hebben.

nog 8 nachtjes slapen..............................................................

liefs xxxxxx

  • 04 December 2014 - 23:26

    Lotte:

    Liece Roub, maak er nog een paar mooie dagen van en tot snellos!! Xx

  • 05 December 2014 - 00:07

    Marlies Croes:

    Lieve Rouby,

    Ik zal blij zijn als je weer in Nederland bent.
    LY lieverd.

    Xxx Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 348
Totaal aantal bezoekers 13214

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: