einde is in zicht - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu einde is in zicht - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

einde is in zicht

Blijf op de hoogte en volg Rouby

04 November 2014 | Malta, Malta

Jaa einde is in zicht.

Vandaag EINDELIJK me opdracht afgerond. naja er moet nog wat informatie in van me stage maar daarna is het wel echt AF. achteraf blijk ik echt de lompste persoon ever te zijn. want had het al veeeeel en veeeeel eerder af kunnen hebben zoveel werk was het namelijk niet. Naja dat noemt men ook wel is laksheid toch.

Verder was me week weer lekker druk met werken.

We hadden een grote groep met Russen in het hotel zitten 250 mensen en die hadden onbijt-koffiebreak-lunch en dinner.

Dat moest ofcourse allemaal klaar gezet worden en waren wij heel de dag de sjaak om dat eventjes lekker te gaan doen. Naja het was weer is wat anders dan elke ochtend ontbijt dienst te draaien en splitshifts.

Zaterdag had ik alleen maar avonddienst en na een avond waar echt letterlijk alles fout ging wat er maar fout kon gaan ben ik maaar heeeeeeeeeeel snel het uitgaansgedeelte ingerend om heel me avond maar eventjes te vergeten. naja de rest is voor in de boekjes. en niet voor deze pagina .

De volgende dag werd ik na 4 uurtjes slapen wakker en besloot ik maar naar Manuela te gaan , om vervolgens na een katerontbijt te gaan bowlen haha tja je moet iets doen als je niet te doen hebt. Vervolgens zijn we nog in een gamehal beland en ja dan voel je je echt wel weer lekker jong.......

maarrrr mijn titel was einde in zicht

Jaa dat is het ook wel letterlijk. Maar dat begin ik steeds minder erg te vinden want ja Liefste broertje dan zie ik jou EINDELIJK weer na 6 maanden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Volgende week zaterdag gaan Julliete ,Manuaela en Cecilia terug naar huis. en dat betekent dat ik dan ook nog maar 4 weekjes moet werken.

Naja ik kan het beter 4 weken non stop gasgeven noemen want zoveel is er niet meer te doen als je vrij bent.

Jaaa ook hier is de temperatuur aan het aflopen.En dus ben ik bang dat ik toch een beetje blank thuis kom. ( i hope so van niet) maarrrr we zullen zien.

Naja tot de volgende dan maar!!!


TOEDELOEEEEEEEE XXXXXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 13215

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: