joehoeeeeeeee - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu joehoeeeeeeee - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

joehoeeeeeeee

Blijf op de hoogte en volg Rouby

27 Oktober 2014 | Malta, Malta

Ollaaa daar ben ik weerrr
Afgelopen werken is er aan me dagelijkse bezigheden niet echt veel veranderd. de shiften zijn wel elke week anders maar uiteindelijk komt het allemaal op het zelfde neer. Maar wel ben ik tot de conclusie gekomen dat 3 splitshiften achter elkaar wel heel veel is. En dan vinden de supervisors het raar dat je moe bent op dag 3. Tja heb daar maar is een antwoord op.

Vorrige week kregen we het bezoek van onze Docent van school. Eerst kwam ze bij het Hilton. We hadden afgesproken met het hoofd van HR. dat we naar level 7 zouden komen. NATUURLIJK namen wij weer de verkeerde lift en stonden we 15 minuten op een heel ander punt te wachten. Na wat heen en weer gezocht te hebben hadden we der toch gevonden en lag er voor ons een grote zak pepernoten en taai taai klaar. Toch lekker om dat hier in Malta te eten.

Vervolgens hadden we gesprek over onze prestaties van de afgelopen tijd. En hoewel ik het al wel een beetje had verwacht waren/zijn ze erg tevreden over mij. Toch leuk om ook van de supervisors te horen. Vervolgens nog eventjes gekletst en toen zat het gesprek er al weer op.

Vorige week woensdag zijn we voor het eerst weer sinds 4 maanden met De groep van Malta uiteten geweest en natuurlijk ook met de docent er bij! Toch grappig om daar te zitten aangezien we allemaal wel redelijk veranderd zijn op een positieve manier mag ik denk ook wel zeggen!

Daarna nog wat drankjes gedronken met de familie van Juul en ja toen moest ik de verstandigste zijn om keurig om half 2 naar huis te gaan. Want ik moest de volgende dag toch wel om half 8 werken.

Helaas was de wijn toch wel iets zwaarder gevallen dan ik had verwacht en werd het stiekem toch nog best een pittig ochtendje. Na het werken maar lekker naar Goldenbay gegaan , en werden we savond mee uieteten genomen door de Familie van Juul!

Vrijdag had ik een heeerlijk niets doen dagje, veder dan me bed en de liddl ben ik niet gekomen , mag ook wel is ( vind ik) .

Zaterdag had ik een rotdag. ik wou echt naar huis huis , niemand kon ook iets goed doen, geeeen idee waar het aan lag........ en ja dan ga je letterlijk aftellen tot ik weer kan gaan.

maarrrr als ik nu terug kijk op malta en naar me zelf kijk vind ik wel dat ik ben veranderd. Ik zie een volwassen persoon die ( wie had dat verwacht) Engels spreekt, die op der standpunt blijft staan en zich niet door menigen van andere laat beïnvloeden. Ook heb ik wel een stuk minder onzekerheid en ben ik zeker wel sterker in me schoenen komen te staan doordat ik hier echt wel me eigen keuzes moet maken.

Ik heb echt grote bergen voor me gezien en zal er waarschijnlijk in deze 50 dagen zeker ook nog wel wat tegen komen. Maar hoeveel bergen ik in me 20 jaar heb gezien zal ik hier ook wel overheen komen..

Ook krijg ik vaak de vraag of ik het overleiden van mama al aan het verwerken ben en hoe ik daar mee omga.

Wat mij heeel goed heeft gedaan is om thuis uit het vertrouwde weg te gaan. Even los komen van alles en niet elke dag alle foto's hoeven te zien. Ondanks dat dat natuurlijk onwijs fijn is , is het hier neutraal en moet je het echt doen met je zelf en je eigen verdriet. En ja ik heb hier ook echt ups maar ik denk dat ik dat wel als normaal kan beschouwen.

Natuuuurlijk lang leven Skype en whatsapp . LANG LEVEN DEZE ONDERDELEN want dan zijn al die lieve mensen toch opeens wel een stukje dichterbij!!

Verder zal 11/11 wel een stuk rustiger zijn aangezien deze gek samen met MONIEK en SIMONE niet aanwezig zijn!!<3

Sow dat was wel weer . Aankomende week ga ik een paar nachtjes bij 3 vriendinnetje in Sliema slapen, Hopelijk kan ik dan wat aan school doen en natuurlijk voor gezelligheid en om te relaxen!!

Woensdag over 7 weken sta ik weer in gekke dorp!

Toedeloeeeeeeeeeeeee xxxxxxxxxxxxxx



  • 27 Oktober 2014 - 17:08

    Marion:

    Lieverd ,ik lees altijd meteen je nieuwe reisverslag,ik volg je mooi op afstand!!
    Ben zo trots op je schat !! En weet zeker dat mama ook supertrots is op je !!
    Hoop dat je t nog vol kunt houden die paar 6 weken toch,maar komt zeker goed!!

    Tot snel weer!! XXX Dungas

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 13210

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: