druk druk druk - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu druk druk druk - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

druk druk druk

Blijf op de hoogte en volg Rouby

07 September 2014 | Malta, Malta

dan schrijf je er zo 3 in een week en dan moet je er bijna tijd voor vrij plannen om een verhaaltje te typen, naja geen bericht is goed bericht zal ik maar zeggen..

wow de afgelopen 2 weken zijn weer letterlijk voorbij gevlogen. de laatste week van augustus was eigenlijk niet echt heel bijzonder. meer vliegen tegen de tijd zodat het maar heeeeeeeeel snel zondag was zodat ik Gina op de luchthaven kon gaan halen..

aangezien deze dame de avond ervoor nog wel gewoon moest werken en dus pas om 2 uur eindelijk haar bedje zag. Nadat ze nog half ondergekotst was door een halve gek die achter me zat in de publictransport ( --> goedkoop vervoermiddel naar huis ) ( 3,-) deed het best wel pijn toen om 5 uur me wekkertje weer ging. Maarrrrr ik ging gelukkig ' wel' iets leuks doen.

om 6 uur vertrok ik met me busje richting sint Julius om daar nog eventjes op de bus te wachten tussen al de zatte mensen die uit Pachville kwamen , heb ik gelukkig nog nooooiiit tussengestaan hoor!! nee dat is geen grapje. Kon ik eindelijk naar de luchthaven. en daar kon ik nog jawel 1 uur wachten. Naja ik was WEL optijd , TROTS was ik dus zoiezo al.

Vervolgens werd ik ook nog maar half herkend omdat ik bruin blijk te zijn. Maar met joehoeeeeee en WELKOM in Malta was het al snel duidelijk welke gek er stond te schreeuwen :):)

Nadat we de koffers in het hotel hadden gezet en we EINDELIJK hadden gegeten gingen we maar beginnen aan de Malta toure 7 daagse alla Rouby en daar hoorde afgelopen week veel cocktails bij. Dus ook de zondag werd ingeluid met coctails......................................

Aangezien ik wel gewoon had besloten om gewoon ontbijtdiensten te werken kon ik maandag ochtend ook gewoon aan de slag. met de gedachten dat het smiddags strand werd en savonds sushi maakte het al wel heel snel goed!

Dinsdag had ik het geweldige idee om naar Cafe del mar te gaan. al had het weer daar andere gedachten over. Nadat we ons helemaal hadden gesetteld kwam er jawel regen...... Natuurlijk zijn het in malta maar korte buien dus een half uur laten lagen we weer met een strak blauwe lucht. Savonds uiteten en daarna gingen we Pachville maar onveilig maken. nadat we heerlijk hadden gegeten kwamen er 2 vriendinnetjes bijzitten en vervolgens werd het ( alweer) een gave avond.

GODDANK was deze dame wel de dag daarna vrij en hoewel er echt veel op de planning stond werd het toch maar slapen op het strand en uit kateren naja des te meer redenen om er nog maar een drankje achteraan te gooien. helaas donderdag ochtend was het wel gewoon half 7 :(:( haha NIEMAND heeft iets gemerkt toch gaaf.

Aangezien de bluelagoon echt een trekpleister is zijn we hier ook nog maar langs geweest, normaal gesproken word je hier vanuit de bus stop met een RUSTIG bootje naar toe gebracht. Nou wij Vlogen letterlijk over het water en de koffie vloog ook echt letterlijk ons om de oren. Vervolgens zijn Isabel en ik nog naar de overkant gezwommen ( jaaaa dat is ver en ik ben dus wel sportief hier) en hebben we vervolgens ' bijna ' op het hoogste puntje mogen staan van de bluelagoon. --> zie foto's Facebook .

sow en de week was weer voorbij . vanochtend om kwart over 6 gina uitgezwaaid , en dan besef je wel weer dat ik nog wel eventjes moet hoor! ondanks dat ik het hier echt naar me zin heb is het toch raar om haar hier te hebben. Aangezien ik me hier gelukkig wel heel thuis voel , laat ik toch iemand toe in mijn leventje hier. Toch wel gaaf om te laten zien dat ik hier ( meestal ) wel echt happy ben!!!

Deze week is weer lekker werken en dan de week daarna word ik een tiger en komen EINDELIJK de aller aller allerliefste ! ennnn het lekkerste als het goed is 5 dagen vrij ..............................................

Tot de volgende ! Toedeloeeeeeeeeeeeeee xxxxxxxxxxx









* owja ik reageer op alle berichtjes , maarrrrr het kan wel is eventjes duren. sorry alvast xxxx

  • 07 September 2014 - 20:05

    Marlies Croer:

    He mijn lieve Rouby, echt heeeeel fijn dat we elkaar snel gaan zien. Lekker kroelen. LY liefs Lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 13201

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: