8 weken.................. - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu 8 weken.................. - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

8 weken..................

Blijf op de hoogte en volg Rouby

14 Augustus 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

8 weken malta

voor de mensen die mij missen. nog 2x dit en ik ben thuis!

Vorrige week toch wel heel gaaf afgesloten met Avondje Cafe del mar! de gaafste ( die ik tot NU toe heb gezien) club van het eiland. de wijn was er volop en met het mooie uitzicht kon de avond niet meer stuk.

toen zette ik nog een foto op Facebook omdat het mij opviel dat de maan toch wel heel erg groot en mooi was. aangezien ik met de maan altijd aan de allerliefste word herinnerd was het wel eventjes bijzonder dat hij zo groot en dus zo dichtbij was. Nou blijkt dat 1 x in de zoveel tijd te zijn, maar geloof me dat had ik op dat moment echt niet in de gaten hoor!!

Dinsdag avond had ik EINDELIJK een avondje lekker op me bed gepland met Skype en yoghurt. Nou de stroom had daar iets anders voor in gedachten.

Ik had me net helemaal gesetteld op me bed en toen viel jawel de STROOM er uit. Wat bleek het te zijn , een powercut ofzoiets iets met een ontploffing. Nou daar ging me avond. In het pikdonker gezeten op me kamer. met kaarsen op de gang. 30 graden en niet durven te gaan slapen want jawel me batterij was LEEG en deze dame moest er de volgende dag om half 6 uit. Poging gedaan om buiten te zitten maar die muggen vinden mij hier super lekker dus dat werd hem ook niet.

Goddank kwam om 11 uur irene thuis en kon ik eindelijk gaan slapen aangezien zij nog wel een wekker had voor mij..... het was me het avondje wel.

De rest van de week bestaat voor mij uit werken. vandaag is me vrije dag dus dat is opzich best lekker.. denk maar weer strand ofzo! hihi


toedeloeeeeeeeeee xxxxxxxxxxxxxxxx


  • 14 Augustus 2014 - 12:08

    Wilma :

    Hoi lieve Rouby,

    Het is elke keer weer leuk om je verslag te lezen. Geschreven recht uit het hart, en ik hoor het je gewoon vertellen! Fijn dat het zo goed met je gaat en dat het werken bevalt. Zal wel een Super sjiek hotel zijn. Heb even gegoogled, maar lijkt me geen straf om daar te werken. Op de foto's kunnen we ook zien, dat Malta een heel mooi eiland is. Zal het toevoegen aan ons verlanglijstje.
    Hoe gaat het met je Engels. Want dat zal toch wel wennen zijn.
    Hier is alles ok. Op dit moment echt Nederlands weer. Regen zon regen zon regen zon. Niks aan. De temperatuur is wel redelijk maar voo r vakantiegangers niet echt ideaal.
    Op de boerderij gaat alles zijn gangetje. Sinds gisteren hebben we er 2 dwerggeiten bij. Tut en hola. Tsja, ik heb het niet verzonnen hoor. Maar de mensen die er een goed tehuis voor zochten. De 5 kippenkuikens

  • 14 Augustus 2014 - 17:49

    WilMa:

    Haha, er is iets fout gegaan. Nou , hier dan het vervolg. De kuikens zijn al groot. En van de vijf zijn er 3 hanen. Dus dat zal een gekraai worden straks. En met de varkens , de hond, en de vogels begint het hier al aardig een beestenboel te worden. Oh ja, en voor de muizen komen er over een tijd nog 2 poezen. Die moeten wel buiten blijven, aangezien john daar allergisch voor is.
    Voor de rest gaat alles zijn gangetje.

    Hoop dat je het zo fijn naar je zin blijft hebben. Werk niet te hard en geniet van je vrije tijd.
    Veel liefs en een dikke knuffel xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 340
Totaal aantal bezoekers 13232

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: