20 !!! Halfaway internship! - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu 20 !!! Halfaway internship! - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

20 !!! Halfaway internship!

Blijf op de hoogte en volg Rouby

21 September 2014 | Malta, Malta

eerst wil ik even laten weten dat ik op beiden nummers te bereiken ben via whatsapp mijn telefoon hield winterslaap ( liefs NEDERLANDSE NUMMER!)

Yessss eindelijk was het moment daar en kwam EINDELIJK mijn familie

Na 1.5 uur wachten waren ze er eindelijk en als verassing voor mij stond CORINE opeens ook op de luchthaven.

Savonds heerlijk uiteten geweest en voelde het voor mij ook letterlijk weer als THUIS!!

De volgende dag zijn we naar Café del mar geweest om vervolgens nog heeerlijk uiteten te te gaan en daarna was voor mij eindelijk het moment deze dame werd 20 !!!

Ik had met al me vriendinnen van hier en de gene die er waren uit Nederland in Soho afgesproken om daar mijn 20ste levensjaar goed in te luiden! Nou dat is Zeker wel gelukt! Wodka Wodka was het stopwoord hier en werd ik ook nog verrast met een volle emmer met passoa . Vervolgens met heeel de bubs jaaaa inclusief corine , marlies , thierry en Papa naar Footloose.. veel hadden we ook niet meer nodig om gek te doen .

De volgende dag was de kater ook wel erg aanwezig maarrrrr dat was zelfs ook nog genieten! Heerlijk met me voetjes in het zand op goldenbay gelegen, en jaja EINDELIJK op de jetski. jeetje wat was dat gaaf!!!
Savonds nog lekker uiteten en toen zat mijn GEWELDIGE verjaardag er weer op. Jaaaa deze mag ZEKER in de boekjes.

Gisteren zijn we met een boot naar blue lagoon geweest.heerlijk 2 uur op een bootje om vervolgens op het mooiste plekje van Malta te zijn. Vervolgens kregen we de keus of we 2 uur terug wouden varen of dat we het op een snellere manier wouden doen binnen 20 minuten. Nou de keus was snel gemaakt en zijn we nog in een Turbosnelle boot gestapt. om dus ook echt binnen 20 minuten terug te zijn !!

Nou moooiiii want deze Damen wou nog nieuwe kleren en de winkels waren nog OPEN!!!

Savonds Zijn we uiteten geweest bij barracuda en ben ik nog tussen Corine en marlies in gekropen.

Vanochtend heb ik ze helaas weer uit moeten zwaaien met de kleine traantjes en zijn ze nu weer onderweg naar ons kikkerlandje

Wat waren het 5 heeeerlijke en zeker Onvergetelijke dagen, en natuurlijk heeeerlijk genoten van de allerliefste!

Nu vol energie back to normal life om nog 3 maanden te knallen bij het Hilton en ergens ook maar voor school !!!

nog 3 maandjes lieve mensen en dan is deze Roubs weer in back in Holland!

xxxxxxxxxx

  • 21 September 2014 - 12:39

    Lianne:

    Hai Rouby,

    Trouw lees ik over je avontuur op Malta. Fijn dat je zo'n geweldige tijd hebt gehad met je paps, Marlies en Thierry en Corine. Op naar de laatste 3 maanden. Vandaag ben ik even in Breda en zie ik oma Riet, even plannen smeden voor een feestje van mijn ouders.

    groetjes Lianne

  • 21 September 2014 - 19:59

    Anita:

    Lieve Rouby,
    Wat heb je het toch fijn gehad met al die lieve mensen om je heen.
    Die verjaardag zal je niet snel vergeten..
    Nu idd weer herd werken...de "laatste loodjes".
    Maar zeker nog steeds genieten.
    Groetekus Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 13243

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: