waar ben jij mama - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu waar ben jij mama - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

waar ben jij mama

Blijf op de hoogte en volg Rouby

04 Juli 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

Een bijzondere waarbenjij vandaag , omdat ik me afvraag waar ben jij mama? ik ben in Malta. Jorn en Papa zijn thuis........ maar waar ben jij dan

Vandaag jou verjaardag , we hadden het groots moeten vieren. Met slingers balonnen en heel veel taart. Maar we doen het niet. Want dan vraag ik me af. waar ben jij mama?

ben jij bij mij als ik je mis
ben jij bij mij als ik naar de zon kijk
ben jij bij mij als ik naar de waterrant kijk
ben jij altijd bij mij mama?

100000000 vragen en 1 antwoord. We weten het niet.

4 juli 2014. het zal nooit meer zijn zoals het moest mama

Ik zit hier in Malta en ik hoop dat waar je ook bent. Dat je bij MIJ bent. je zit namelijk in me hartvastgebonden en je komt er nooit en ook nooit meer uit.

ik hou zo veel van je mama. en ik zal je NOOIT maar dan ook nooit vergeten......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 13244

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: