aangekomen en eerste indruk - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu aangekomen en eerste indruk - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

aangekomen en eerste indruk

Door: ikkeeee

Blijf op de hoogte en volg Rouby

19 Juni 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

Als ik dit typ lig ik eerlijk op bed , na te denken over hoe Nederland met 3-2 Australië heeft verslaan om vervolgens Spanje te zien verliezen met 2-0 tegen chili , ja we maakte er een vreugde dansje bij!

maar om terug te komen op aankomen en dag 1

dag 1 . het begon vroeg. om half 6 sprongen me ogen open en van slapen was op dat moment al geen sprake meer. Vol adrenaline de auto in om naar Eindhoven te racen!! jaaaaaa mijn avontuur ging beginnen. na dat ik iedereen gedag heb gezegd , natuurlijk met de vele tranen . gingen we eindelijk ons avontuur beginnen.

aangezien wij allemaal losse tickets hadden geboekt ( echt super slim ) ( NOT!!!) zat ik alleen, maar god zij dank kwam er wel iemand naast mij zitten die genoeg gesprek stof had voor 2.5 uur vliegen :D:D:D ( ja ik was blij want ow wee als ik meer dan 2 uur me mond moet houden ) nadat deze mevrouw 2.5 uur tegen me heeft gepraat . kwamen dan eindelijk daar aan MALTA :D:D het paradijs met zon en helderblauwe hemel.

nou niets was daarvan waar. we kwamen aan het was bewolkt en het regende. en de zee jaa daar waren we overheen gevlogen!. maar we kregen al snel de mededeling treur niet. het is pas 17 juni...................

Gelukkig werden we meteen netjes ontvangen door een taxi en die bracht ons naar het gastgezin. Daar stond Anna ons op te wachten. het is een lief schattig vrouwtje die helemaal niet moeilijk is ( GOD ZIJ DANK) ze hielp ons met alles en heeft ons een beetje weg wijs gemaakt door het huis en vervolgens bracht ze ons naar de bus

owja even wennen voor mij, bussen zijn hier standaard te laat.
lekker handig. nadat wij dus goed uitleg hebben gehad over de bus zijn we naar Sint - Julius vertrokken. eigenlijk het hart en het uitgaans gedeelte en tevens ook onze werkplaats .
het is een leuk stadje maar wel een doolhof . binnen 10 minuten waren we al 10 keer fout gelopen maar niet getreurd het was pas dag 1.

nadat we een hapje hadden gegeten en met wat nodige cocktails was het weer tijd om naar huis te gaan, met jawel de BUS.

aangezien wij ( rowy , irene en ik) niet echt richtingsgevoel hebben en ik soms zelfs al moeite heb met links en rechts . Konden we er op wachten dat het wel is fout zou kunnen gaan. Na 45 minuten konden we dus ook wel zeggen. we zaten fout. en aangezien het nog geen 5 minuten is naar het huis vanaf sint Julius. zaten we dus wel '' heel erg fout'' namelijk aan de andere kant van het eiland. De buschaufeur vond het wel heel erg grappig maar bij ons 3e kon er niet meer een lachje op komen. sow dat was dag 1

dag 2.

kennismaken met het Hilton. we waren prima op tijd dus hadden een goede eerste indruk. we werden voorgesteld aan het personeel en ontdekten al snel Nederlandse ( yes we are not the only dutch people in the hotel). Mijn functies zijn bijna elke ochtend ontbijt en banqueting ik begin om half 7. dat is dan dus half 6 weg omdat er geen bus normaal rijd en dus om half 5 uit bed. normaal zou je dan uit de stad komen haha!

na de kennismaking zijn wk gaan kijken . In een gezellig kroegje in Sint-Julius en toen kwamen er weer een stel aangek€mende collega's voorbij om vervolgens met het boeren lied in een café in malta mee te zingen..............

Sow dat waren 2 dagen malta. en het mooie is er komen er nog veel en veel meer.....................................................................

gadverdamme net nadat ik klaar was zit er een hagendis boven ons hoofd in onze kamer. ik heb het letterlijk in me broek gedaan maar gelukkig hadden we rowy bij die dat grapje wel even ging vangen. ik peerde hem mooi naar de badkamer!!


Owja, het gaat goed met me , het is hier heel leuk , en het is lekker weer !


xxxxxxxxxx

  • 19 Juni 2014 - 12:14

    Juultje Van Dongen:

    Rouby,
    Leuk dat je het zo fijn hebt!!!
    En ook leuk dat je je verhalen deelt!!
    Ik ben trots op je.
    Dikke kus
    Juul

  • 19 Juni 2014 - 16:33

    Helma:

    Hoi Rouby,
    Leuk zo'n reisverslag, blijven we toch een beetje op de hoogte.
    Veel (werk)plezier en dikke kus van de buurtjes

  • 19 Juni 2014 - 20:33

    Patricia Bastiaansen:

    Haahaa Roubke,ff wennen he!
    Pfff wel n heftige tijd s'ochtends hoor!
    Zet m op mopke!x

  • 19 Juni 2014 - 23:36

    Marlies:

    Hè Rouby,
    Fijn te lezen dat het goed met je gaat en dat je een fijn gastgezin hebt. Je moet wel heel vroeg beginnen hè. Hoe laat ben je dan klaar? Dinsdag ga ik voor papa en Jørn een stel maaltijden koken die ze dan in de vriezer kunnen zetten, hoeven ze als ze laat zijn niet te koken. Verder alles goed hier. Lex en Jolien zitten nu in Kreta. Ik ga lekker slapen nu en schrijf je snel weer. Love you XXX Lies

  • 21 Juni 2014 - 19:36

    Lisanne:

    Nou ook die hagedissen gaan vast wennen hoor. Straks wil je er nog 1 als huisdier. Fijn dat je al gelijk het gevoel hebt dat je in een leuk gastgezin zit, was toch vervelend geweest als je zoveel dagen en nachten niet op je plaats zou zijn. Met jouw ochtendtijden zou ik niet willen ruilen: veel succes met op tijd wakker worden. Waarschijnlijk heb je wel het voordeel dat je op de dag ook redelijk op tijd klaar bent zodat je nog van de zon kan genieten, als deze wil schijnen uiteraard. Heel veel plezier en ik volg jouw verslagen! Groetjes Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 573
Totaal aantal bezoekers 13248

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: