toedeloeeee andere gekke vriendinnetjes - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu toedeloeeee andere gekke vriendinnetjes - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

toedeloeeee andere gekke vriendinnetjes

Blijf op de hoogte en volg Rouby

28 November 2014 | Malta, Malta

Malta is een land van komen en gaan helaas zijn wij de eena laatste

Vorrige week donderdag mocht ik EINDELIJK mijn verslagen af laten tekenen en was het ook tijd voor mijn beoordelingen! En ja deze damen is voor der stage met vlag en wimpel GESLAAAAAGDDD!!! Toch lekker om te zeggen..
Dat moest natuurlijk gevierd worden en toen zijn Irene en ik nog maar even uiteten geweest.

Daarna was het weer tijd voor een weekendje gas geven.

om vervolgens afgelopen dinsdag weer afscheid te hebben genomen van 3 vriendinnetjes.

5.5 gave maanden gehad. heeeeel veel opstap geweest. heeeel veel plezier gemaakt . en heeeeel veel verhalen voor in de boeken...

Tja en dan zijn er opeens nog maar 4 Nederlandse stagiaires in het hotel.

en heb je als je vrij bent echt echt niets te doen, anders had ik altijd wel geen goede reden om de deur uit te gaan.

Wel hebben we het onwijs gaaf afgesloten. het was voor mij weer is net niet de planning om op stap te gaan maandag. Maarja het zou hun laatste avond zijn en ja dan kan je dus niet weigeren.

De avond begon gewoon veilig met een corrona en eindigde weer met rotzooi. en toen was het opeens 4 uur en leek het mij toch wel verstandig om naar huis te gaan. en ja daar hoort ook (tijdelijk) afscheid nemen bij.

Goddank was het maar voor 2.5 week en zal het niet lang meer duren voor ik met deze gekke breda op z'n kop kan zetten!!

Sow en toen was het dinsdag tijd om uit te kateren. Helaas was mijn werk mij te slim af en belde ze mij om half 10 s ochtends met de vraag of ik alsjeblieft kon werken s avonds. Aangezien ik gewoon nog zat was en ik dus met me stomme kop snel ja zij , Had ik daar 10 minuten later toch wel heeeel erg spijt van.

Maarja belofte maakt schuld en dus stond ik daar maar weer met me zure hoofd te werken s avonds. Naja kan ook een goed kater medicijn zijn ?



Wel kom ik over 15 dagen - 14 nachtjes slapen al naar huis. dus de gene die het af willen tellen. de mogelijkheid is er!!!

Ook vind ik het hier al koud ( 20 graden ) maar veel mensen zeggen dat het in Nederland nog kouder is. Zal genieten worden dan als ik terug ben.
Papa en jorn sla die vliestruien en vesten al vast maar in !!!!!!!!!

aankomende week word veel werken en afscheid nemen van collega's daarna ga ik me laatste week in en is het tijd om hier te vertrekken.

Ofcourse komt er nog een terugblik op malta maar dat is voor later

Toedeloeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee xx



Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 13222

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: