wat een weekje - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu wat een weekje - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

wat een weekje

Blijf op de hoogte en volg Rouby

14 Oktober 2014 | Malta, Malta

Ollaaa weer eventjes een berichtje uit het WARME malta ( jaja hier is het nog ''steeds'' 27 graden!!)

Ondertussen zit deze gekke brabander toch al wel 4 maanden in Malta , wie had dat kunnen bedenken 15 jaar geleden dat ik dit ooit zou gaan doen. --> van stil en verlegen naar tja wat zullen we het is noemen

Sow 4 maanden malta alweer en wat vliegt de tijd , en dat kan ik wel is in letterlijke zin pakken.

Afgelopen week weer heerlijk gewerkt. Helaas hebben sommige hier ook tijdens het werk de maltese mentaliteit en dan mis ik mijn Gekke hardwerkende collegatjes in Nederland wel hoor!!!!!! Daar bedoel ik mee te zeggen dat soms niet hard werken, en WIJ Nederlanders werken ( meestal eerst ) en daarna gaan ze pas pauze houden, nou hier doen ze het dus precies andersom , NOU echt niet als je met Rouby Sweres moet werken!! Eerst werken en dan kan ik lekker naar huis om de volgende da weer een ontbijt shift te draaien. Vorrige week ook wel met tranen in me ogen gestaan , omdat ze je dus soms wel tot het uiterste kunnen drijven. Vervolgens gaan ze weer heeeeeeeeeel lief doen als je heeel duidelijk op je standpunt bent blijven staan, En ik kreeg nog me gelijk ook! jaaa de aanhouder wint meestal!!

Vrijdag was ik eindelijk smiddags vrij en ben ik lekker gaan lunchen met een vriendinnetje om vervolgens savonds lekker bij te komen van heel de week werken, naja dat dacht ik tot ik een berichtje kreeg van juul: waaaa wat ga jij doen vandaag. Tja probeer daar dan maar is op te reageren dat je op je bedje zou blijven liggen die avond. De Keuze was dus ook wel snel gemaakt Again...................

Gelukkig heb ik het wel rustig gehouden die avond( jaaa ik was trots op me zelf )
Want ik ging de volgende dag met Iris naar Gozo ! Met heeel veel zin stonden we bij de bus te wachten toen hij '' doorreedt'' Jaaa daar ging onze dag. Nou echt niet als je Rouby en Iris heet. Wij namen gewoon een Taxi! dan maar duur maar wij moesten en zouden naar Gozo gaan die dag!!!!

Vervolgens nog me de boot naar het eiland en ja daar waren we op Gozo!!! eeen heeeeel mooi rustig eilandje wat bij malta hoort! Vervolgens zijn we op een hop on hop of bus gestapt. Om na 10 minuten in slaap te sukkelen ( he iris!) Haha. Nee ik had het geweldig idee om voor in te gaan zitten. Nou ik heb me nog nooit zo rot gezweet .
Om vervolgens bij een heeel mooi plekje malta aan te komen. waar ze dus 1 trekpleister hebben, Nou ging iedereen daar foto's van maken en wat doen Rouby en Iris wij gaan gewoon naar een totaaaal andere berg/uitzicht om die te bewonderen. Was overigens wel heeeel makkelijk te komen ( NOT!!!)

Ach na deze mooie trekpleister zijn wij stiekem in een andere bus gestapt ( uitleg: je hebt hier 2 verschillende busmaatschappijen met 2 verschillende routes ) weten wij veel wij stappen gewoon zon bus in en die ging dus ook weer naar een totaaaal andere plek dan waar wij in eerste instantie naar toe wouden gaan. Gelukkig kwam het daarna wel goed! En heb ik (voor mijn doen) echt heel cultureel gedaan.

De Volgende dag moest ik weer werken . Helaas werd deze dame pas om 10 voor half 8 sochtends wakker en aangezien ik om half 8 moest beginnen ging ik dus voor het eerst te laat komen!! Jipppieeee wat een heeeeerlijk begin van de dag, Naar beneden geraced om vervolgens een hele verbaasde blik te krijgen van me man des huizes want die dacht gewoon dat ik vrij was , GODZIJDANK zij die wel meteen dat hij me naar het werk ging brengen ( Lucky me!!!!)

Vervolgens als een speer me omkleed en toen werd ik jawel uitgelachen door mijn lieve leuke collega's . Naja ergens snapte ik het ook wel aangezien ik nog geen halfuur wakker was. Ik was namelijk zo turbo dat ik om half 8 al bij het hilton stond! I LOVE MY GASTGEZIN!! dus je kan al wel bedenken hoe mijn hoofd er bij stond die morgen!

Vervolgens heel de dag op de automatische piloot gewerkt en na 10 uurtjes zwoegen mocht ook ik Eindelijk naar het personeelsfeest!

Wat begon met rustig op een ligbedje zitten Eindigde midden op de dansvloer met een Pint beer , leuke mensen, ik vind je lief en jaja klootzak. oeiii wat leren ze die Maltezers hier toch allemaal!! Ach ik was heeeel me dag allang weer vergeten ,, en was het eventjes tijd om te GENIETEN!!!

Sow dat was me weekje wel! Heb trouwens een ticket geboekt 17 december is deze gek weer op Nederlandse bodem!!

Maaaaaarrrrrrr eerst nog paar weekjes HIER genieten!!

Toedeloeeeeeeeeeeeeeee
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


  • 14 Oktober 2014 - 16:57

    Marlies Croes:

    he schatteke, leuk versloeg weer. Was Gozo mooi? Fijn dat
    Je ticket geboekt is. Het is hier nu echt herfst.
    Geniet nog maar van het mooie weer. LY xxx Lies

  • 14 Oktober 2014 - 19:35

    Jopie Martens:

    ha lekker ding, leuk verslag weer van je! Fijn dat het goed met je gaat, en je ticket alweer klaar lig, klaar voor je nieuwe missie.
    Geniet nog maar lekker van het mooie weer,de mooie omgeving en het harde werken.
    Veel liefs van mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 13206

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: