Back to normal life - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu Back to normal life - Reisverslag uit Malta, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

Back to normal life

Blijf op de hoogte en volg Rouby

26 September 2014 | Malta, Malta

Jaa back to normal life

Ook in malta heb ik een normaal leven en is het soms niet alleen maar feesten en uitgaan.

Zondag had ik dus nog wel een beetje een rotdag omdat ik meteen me lieve bezoek misten. Ook zijn daar de traantjes nog wel gelaten maar dat mag ook wel is.

Maandag besefte ik wel dat ik echt nog eventjes gas moet geven en ZEKER niet mag opgeven!! dat is geen optie!!!!! Maarr 3 maanden zijn lang en maar hopelijk wel snel voorbij en dan Kan ik daarna Sommige eindelijk na 6 maanden weer in de arme sluiten ( Ja geloof het of niet hier kan ik soms ook al wel naar verlangen).

Wat ik vergeten was te melden is dat ik 5 Januari al in Den-Haag start met me volgende stage , Ook in het hilton overigens , dus weer een nieuwe uitdaging op me padje..

Gisteren met een impulsieve actie toch nog maar een drankje gedaan met iris. Maar deze was keurig om half 10 thuis. Jaa er moet gewoon gewerkt worden de volgende dag!!!

Verder heb ik niet echt veel meer te vertellen!! '' hopelijk '' volgende week weer meer spectaculaire verhalen!!

Toedeloeee xxxxxxxxxxxxx



  • 26 September 2014 - 21:37

    Marion:

    Lievelieve Rouby wij zijn zo trots op je!! En soms n beetje jaloers,hihi,altijd lekker dat zonnetje!! Ly XXX Dungas!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 13227

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: