De snelle blonde , maar me haar is bruin.......... - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu De snelle blonde , maar me haar is bruin.......... - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

De snelle blonde , maar me haar is bruin..........

Blijf op de hoogte en volg Rouby

08 Augustus 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

De snelle blonde. jaa deze heb ik nog niet vaker gehoord , wat zeg ik nog nooit. maar dit is wel de bijnaam die de supervisors me hebben gegeven . dan vraag je je natuurlijk af of dat positief of negatief is. nou dat heb ik ook gecheckt. en het was goddank positief. Ik werk hier dus '' Te '' hard soms. Nou ik kan hier slechter commentaar krijgen denk ik maar zo.

Jaa op het werk gaat het dus best wel lekker. Het is niet moeilijk maar het is toch allemaal wel heel lekker als je alles weet. Nou ben ik hier dus ( schijnbaar ) turbo snel met alles. En dus staat deze mevrouw elke morgen veeel heel veel bestek te pouleren. tja je moet maar ergens goed in zijn , aangezien de sport bij mij niet is aangelegd..

Verder heb ik het uitgaan hier ook maar langzaam aan weer opgepakt. En laten we maar eerlijk blijven , dat bevalt me best goed. De mooie avondjes voor in de boekjes zijn er weer bij .

En als je dan vooral de volgende dag met Juul naar valetta moet. zou je natuurlijk wel is kunnen verwachten dat dat met deze 2 suffe wel is een beetje mis zou kunnen gaan. Nadat we na een halfuur eindelijk aan de beurt waren bij de bank , stonden we jawel bij de VERKEERDE.
Waarom geen idee maar het verbaasde me dus totaal niet . Na volverbazing toch bij de goede bank aan te komen kwam er net op het moment dat wij aan de beurt waren een bordje op 1 van de 4 balies met closes . Yes we konden weer wachten. genieten met 30 graden , halfzat en toch ook wel een kater. verder was het best gezellig hoor , in de bus zaten er 2 voor ons moet hoedjes. Nou het is dat ik keurig netjes en vooral BESCHAAFD ben opgevoed heb ze maar mooi laten zitten, maar ik was me toch misselijk..................................................................

dusssss daarna weer op de bewoonde wereld aangekomen te zijn gingen we gezellig een boot huren. Aangezien de broer van Cecilia hier is met vrienden hoefde wij niet aan het roer te staan. Een heerlijk dagje rustig varen , dachten we. het werd racen over het water en ik moet toegeven het was super super gaaf. me kater was in geen velden of wegen te bekennen dus mensen, dit is het kater medicijn. Met het bootje naar de bluelagoon en daar weer heerlijk in het water kunnen liggen. ( Als je komt , hier MOET je heen!!!) daarna lekker met volle vaart terug en toen ging het lichtje uit voor mij..

Ondertussen ben ik ook me laatste maand als 19 jarige ingegaan en dat betekent dus nog eventjes wachten tot BEZOEK!!!!!!! EINDELIJKKKK.............

maaarrrr eerst nog verder genieten!!


Toedeloeeeeeeeeeeeeeee xxxxxxxxxxxxxx

  • 09 Augustus 2014 - 17:43

    Ingrid:

    Hahahahaha, mafkees... Je anti-kater tip staat genoteerd! Enjoy sweety, dikke kus van ons

  • 13 Augustus 2014 - 09:33

    Petra:

    Top roubke banen liggen hier voor het oprapen voor je straks wie wil er geen turbo werkneemster in dienst xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 13205

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: