oepppps - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu oepppps - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

oepppps

Blijf op de hoogte en volg Rouby

31 Juli 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

nieuwe week nieuwe gebeurtenissen. nou soms hebben wij het '' zelfs '' in malta rustig.

vorrige week bestond uit werken , werken en nog meer werken. ook wel is lekker. na het werken zoals altijd op het strand en dat nu vandaag al 6 weken lang.

wel heb ik besloten dat ik pas naar huis ga als ik met 1 ding terug kan kijken en dat als ik kan zeggen dat ik heb genoten!! nou dat kan ik nu wel zeggen maarrrrrr ik kom nog lekker niet!!!!!



verder is het werken is sinds deze week wel een stuk beter. ik ben sinds deze week station waither en dat houd eigenlijk een beetje in dat je leidinggevende bent over een bepaalde wijk, nou is dat hier niet heel moeilijk aangezien iedereen precies weet wat er moet gebeuren. maar het idee is leuk.
het nadeel is geloof me ik vind dat een nadeel dat de diensten alleen maar zijn van half 8 tot half 12 . daar heb ik dus niet genoeg aan want dan zit ik smiddags weer op het strand. en de volgende dag moet je er toch VROEG uit. ik weet het je kan het slechter treffen maar ik ben toch wel iemand die lekker aan het werk wil zijn. en ik kan met dit rooster helemaal niet uit. nou dat vind ik nog wel het aller ergste haha!!

Me dagje morgen zal word weer heerlijk strand. lekker dagje vrij morgen!! daarna mag ik weer t/m dinsdag aan de bak.

Wat een nadeel van vrij zijn ook is is dat je tijd heb om na te denken. veel nadenken en dan ga je echt wel je vrienden en zeker je familie missen. 6 weken zit ik hier nu en de weken zijn letterlijk voorbij gevlogen maar toch mis je ze wel. de reden dat ik daarom ook niet veel Skype is dat ik het gewoon lastig vind om gezichten en stemmen te horen want dan word ik wel verdrietig............

Volgende week zal dat zeker wel weer een stuk minder zijn aangezien ik dan wel weer volle bak moet werken!!

Als je mij trouwens kaartjes wilt sturen ( dat mag natuurlijk altijd!!) ik heb een postadres als je die wilt moet je maar eventjes een prive berichtje op Facebook sturen !!

Ik heb eigenlijk verder niet zoveel te vertellen omdat er niet zo veel is gebeurd deze week... wie weet staat aankomende week wel weer vol verassingen! we zullen zien!!

Adios xxxxxxxxxxxxxxxxxxx




  • 31 Juli 2014 - 23:16

    Anita:

    Deze x..kort en krachtig lieve Rouby....
    6 weken al weer...ik snap dat het moeilijk is om stemmen en gezichten in het "echt" te zien...dus ik zal maar geen" video opname" van mezelf sturen...hihi
    lekker genieten...hou je taaitaai.
    groetekus Anita

  • 01 Augustus 2014 - 07:37

    Mariondunga:

    Hee lieve lieve Rouby, jee alweer 6 weken ik ben zo super trots op je doet t toch maar even zover weg van iedereen,maar straks n hele mooie ervaring rijker!!Ik vind t ook superleuk je zo t volgen!! Nou schatteke werk ze en nie te bruin hee,hihih, loveyou!! XXX

  • 01 Augustus 2014 - 11:17

    John:

    Hey Roubke, Fijn om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt! En inderdaad qua werktijden kun je het slechter treffen hoor :-) Geniet er maar lekker van want dit vliegt voorbij! Enne....vooral heeeeel veel plezier! X

  • 01 Augustus 2014 - 18:55

    Lisanne:

    Hoi Rouby, troost je deze weken maar met het feit dat er heel veel vrienden en bekenden zelf op vakantie zijn: de Beek is ver uitgestorven zeg maar. Jij zal wel ontzettend bruin worden met die middagen op het strand. Het zou ook zonde zijn als je in zo'n land bent en je hebt geen kans om van het lekkere weer te genieten. Ben je ook al de omgeving aan het verkennen geweest? De weken vliegen inderdaad dus grijp je kansen! Groetjes uit Prinsenbeek, Lisanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 13225

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: