het is maar een spelletje - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu het is maar een spelletje - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

het is maar een spelletje

Blijf op de hoogte en volg Rouby

10 Juli 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

nadat het 1 na 1 minuut nog geen 1-0 voor Argentinië was kan ik toch al wel concluderen dat Nederland het beter heeft gedaan dan Brazilië en als je dan ook nog bedenkt dat het op strafschoppen aan moest komen om vervolgens met een puur gelukje te winnen. tja Nederland heeft ook wel eens pech. In Nederland kan ik er al niet wakker van liggen en tja hier? wij feesten wel door hoor , ZELFS gisteren of zeg ik beter JUIST gisteren..

weer een weekje verder. en ondertussen al het 5de verslag dat ik ga typen.

Vorige week was mama jarig. En dat was de dag waar ik ook me zelf wel beetje ben tegen gekomen. Je mist iemand al verschrikkelijk , die persoon is dan jarig. maar je kan nooit de leeftijd er bij optellen . ze is en blijft een vrouw die op 47 jarig leeftijd is gestorven.
Toch lekker naar het strand geweest die dag en smiddags om 2 uur noodgedwongen met cola zitten omdat rouby te weinig suikers had.
daarna toch maar terug gegaan en savonds lekker uit eten. Aangezien mama altijd van ijs houd hebben we dat nog na genomen en was het toch ondanks alles een lekker dagje!

zaterdag mocht ik weer komen werken savonds. en IK BAALDE want nederland speelde natuurlijk.
Ik moest om 3 uur beginnen en ik zag die bui al helemaal hangen dat ik 0,000000$% van die wedstrijd mee ging krijgen.

maar niets was minderwaar.

Rouby mocht in de presidentesuite werken en daar stonden maar liefs 3 tv's en laten deze mensen nou toch van voetbal houden. ik heb dus onder het werken de wedstrijd kunnen kijken en aangezien ik dan toch wel even meld dat IK uit Nederland kom. vonden ze het helemaaaaaal geen probleem meer. uiteindelijk heb ik tot half 3 gewerkt en was het voor mij geen optie meer om nog naar het uitgaansgedeelte te gaan .

Zondags mocht ik weer komen om 3 uur en was het deze keer een diner voor 250 man. je maakt hier wel leuke dingen mee , het was een soort van alpe du zes idee , sponsoren en bedrijven enz. een aantal mensen gaan hier een berg beklimmen( vraag me niet welke ) en dan halen ze weer geld op voor kanker. allemaal goede dingen dus. beetje jammer dat ik er drol van snapte aangezien ALLES in het maltees was :O

Maandag was ik lekker vrij en ben ik eerst lekker alleen naar het strand geweest en daarna had ik de allerliefste oma nog eventjes op Skype.

daarna lekker 2 dagen gewerkt van half 8 tot 4 , LANG LEVEN POULEREN!!!!!! je merkt hier echt wel dat je soms super vette dingen mag doen en daarna ben je echt weer een slaafje. maar als ik vaker gave dingen mag doen vind ik het allemaal Prima!!

Tja en dan was gisteren die wedstrijd. wat zal ik er over zeggen. puur Pech? ach ik was het zo vergeten. we kwamen een stel gekke Nederlanders tegen en zijn alsnog lekker op stap gegaan hoor!

en nu ga ik stoppen want ik moet ontbijten en naar Paradise beach.
dus morgen komen er weer foto's want die moet ik eerst nog maken

TOEDELOEEEE
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 13209

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: