golden bay, blue lagoon, WK 2-0 - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu golden bay, blue lagoon, WK 2-0 - Reisverslag uit San Ġwann tal-Għargħar, Malta van Rouby Sweres - WaarBenJij.nu

golden bay, blue lagoon, WK 2-0

Blijf op de hoogte en volg Rouby

24 Juni 2014 | Malta, San Ġwann tal-Għargħar

Als ik dit typ lig ik weer in bed na een heerlijk dagje waar mee de conclusie luid”
If I work I have fun, but I’m go out with people from work, I have more fun

Het is 2 dagen geleden dat ik een berichtje heb gezet en in de tussentijd heb ik:

- Golden Bay bezocht
- Blue lagoon bezocht + een busreis van 1 uur heen en 1 uur terug
- Een nieuwe tas gekocht ( sorry papa )
- Nederland zien winnen met 2-0 van CHILI
- En brazilie zien winnen met 4-1 I don ’t like that

Goldenbay.
Na 40 minuten eindelijk aangekomen te zijn in de bus waren we aangekomen in Goldenbay. Het woord zegt het al gouden baai. Nou dat was het ook . witte stranden en een heerlijke zee waar we ja wel konden snorkelen. Beetje jammer dat je daarvoor eerst heeeeeel ver het water in moest om vervolgens meer te kunnen zien dan,, ja juist ZAND!!!!

Na dat uitstapje nog heerlijk uit eten met Juul, Manuela en Cicilia. Owja wist je dat je hier voor 12 euro al heerlijk heb gegeten incl. drankjes . niet gek he dat ik ‘’bijna ‘’ elke dag uit eten ga . oeps…….

De volgende dag om 9 uur naar de bluelagoon. En na een busreis van 1 uur waren we op de plaats van. Juist opstappen op de boot. Op een gammel bootje naar de blue lagoon. Was ik misselijk , mwa kon erger. Maar toen we daar aan kwamen was het of er een hemel open ging  ik overdrijf niet een plaatje ( zie facebook voor foto’s )

Daar heerlijk vertoeft te hebben gingen we lekker uit eten met z’n 6e en zouden we optijd gaan slapen……………

Nou om kwart voor 6 ging de wekker voor mijn eerste dag werken, en slapen dat heb ik overgeslagen deze nacht. Elk uur keek ik op me telefoon en het ergste was. Ik ging al om 11 uur slapen……………

Na dus een kort nachtje kwam ik beneden and i say to the men of the gasthouses i am a little bit nervous and he say, its cone be oke. Nou ik geloofde er geen drol van.

Maar toch ontbijtje gehad en naar het werk. En daar moesten we het alleen doen. We liepen de keuken in met zweet onder onze oksels. Eerst liep er nog iemand te zeggen dat ik geen hakken aan mocht. Nou dat bepaal ik denk alsnog zelf wel ( ze heeft wel gelijk me voeten doen ontiegelijk zeer) toch eigenwijs en naar boven.
Daar kwam goddank martin aangelopen ( de man van het gastgezin) en hij bracht ons naar the oceana ( dat is de ontbijtzaal) daar kregen we uitleg over hoe het ontbijt werkt. Ik stond in een wijk met een italiaans meisje and 2 maltezers. They are verry nice. Het ging best soepel eigenlijk ontbijt is niet zo moeilijk. Lief zijn tegen de gasten en lache. ( jaa ik kan dat echt wel om half 8 sochtends, het kost me moeite maar dan heb je ook wat )

Daarna indekken voor de lunch en was het tijd voor onze eigen lunch. In malta is het normaal dat je tussen de middag warm eet. Nou dat is voor deze dame wel een omschakeling want ik eet altijd warm savonds. Na de lunch mochten we naar de banqueting en we mochten 4 uurtjes glazen pouleren. Lekker rustig werk zonder bij na te denken ( ook wel is fijn ) . om 4 uur waren we klaar en was het tijd voor WK !!!!!!!!!!!!!!!!

Nadat nederland met 2-0 had gewonnen en ik me echt voorgenomen had om verstandig te zijn. ben ik toch maar op stap gegaan en hoewel het niet de bedoeling was het was a great evening. ( je kan het wel zien aan de spelfouten denk.

Sow dat waren mijn 2 dagen wel

Wist je dat

- De bluelagoon het mooiste plekje is van malta
- Ik het hier erg naar me zin heb
- Ik hard moet werken, maar dat het best leuk is
- Dat het woensdag MTV avond is.
- Owja en dat het goed met me gaat het is hier 38 graden en ik ben heel bruin
- Er over 2 dagen een nieuw verslag komt


Toedeloeeeeeeeee

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 24 Juni 2014 - 07:16

    Petra:

    Heerlijk dame, jij vermaakt je wel... Have fun xx

  • 24 Juni 2014 - 10:14

    Jopie :

    Hoi Rouby,zo te horen( lezen) gaat helemaal goed komen daar!!!!dikke

  • 24 Juni 2014 - 10:15

    Jopie:

    Vergeet ik toch die KUS

  • 24 Juni 2014 - 16:34

    Marion:

    Lieverd klinkt helemaal goed !! En zenuwen in t begin is ok hoor komt helemaal goed !! Hihih en die tas heb je verdiend!! Njoy xxx liefs dungas

  • 24 Juni 2014 - 23:59

    Anita:

    Lieve Rouby
    wat schrijf je toch leuk en wat maak je al veel mee...
    Wat een ervaring...
    tot snel...xx
    groetekus Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rouby

Actief sinds 30 Maart 2014
Verslag gelezen: 398
Totaal aantal bezoekers 13217

Voorgaande reizen:

17 Juni 2014 - 18 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: